piątek, 1 lipca 2016

Banggood - Beach Things

Hello everyone,

   Dużo z Was na wakacje wybiera się nad morze czy też nad ocean, więc wybrałam rzeczy z sklepu banggood.com które na pewno Wam się przydadzą.





TORBA PLAŻOWA

   Torba plażowa jest jedną z najważniejszych rzeczy, które bierzemy ze sobą idąc na plażę. 
Ważne jest by była odpowiednich dla nas rozmiarów i miała kilka kieszonek w środku. Kieszonki
w środku są bardzo funkcjonalne, ponieważ możemy tam schować coś, czego nie chcemy mieć całego w piasku np. telefon, dokumenty. Myślę, że torba plażowa to podstawowa rzecz na plażowanie. 




CHUSTA NA PLAŻĘ

   Na plaży zazwyczaj siedzimy na ręcznikach. Ja znalazłam piękny, bardzo efektowny zamiennik ręczników plażowych. Jest to okrągła chusta o różnych ślicznych wzorach. Dla mnie jest to super rzecz na plażę.





ZWIEWNA NARZUTKA 

   Jest to idealna sposób na wyjście z plaży. Na kostium ubieramy tę narzutkę i nie musimy się martwić, że mamy mokry strój i przemokną nam ubrania. To jest mój letni ulubieniec.






LETNI KAPELUSZ

   Podczas upałów bardzo często zdarzają się udary słońca więc powinniśmy chronić naszą głowę przed słońcem. Szczególnie na plaży, gdzie słońce ciągle nas razi. Kapelusze są jednym z opcji chronienia naszej głowy. Powinniśmy dobierać kapelusze, które są odpowiednich rozmiarów do naszej głowy.




Zapraszam Was jeszcze na sale w tym sklepie  klick

   Mam nadzieję, że spodobał Wam się post. Napiszcie w komentarzach czy podobają Wam się rzeczy, które wybrałam. Mogłabym prosić o poklikanie w linki? Z góry dziękuję.

Życzę Wam udanych wakacji! :)


See you soon,
Julietta Pastoors


62 komentarze :

  1. Przydatna lista :) A chusta piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny post :) ta narzutka jest śliczna i na pewno przydatna na taki wyjazd :)
    http://izblogmod.cba.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobała mi się ta chusta. Ma takie piękne wzory. Zamówię sobie taką, jest cudowna. Kapelusz też bardzo ładny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widziałam taką chustę na plażę, taką okrągłą XD
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie nigdy nie umiem trafić na odpowiednią dla mnie torbę plażową, zawsze coś mi nie pasuje. Śliczna chusta, pierwszy raz taką widzę. Kapelusz też super! Narzutkę mam nawet podobną. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna torba plażowa. Pierwszy raz widzę taką chustę, jest rewelacyjna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna torba plażowa, taka młynarska. Lubię takie kolory. Chusta jest niesamowita, widziałam na stronie, że są też inne kolory i wzory. Kapelusz jest też bardzo ładny, taki na lato. ;)

    Pozdrawiam, Amelia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna narzutka. W sam raz na plażę, ubierze się ją na strój i już nie trzeba ubrań. Kapelusz jest moim ulubieńcem z tych rzeczy. Jest bardzo ładny. :)Świetny post. ;)

    Pozdrawiam, Maja

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybrałaś cudowne rzeczy! Chusta najbardziej wpadła mi w oko *.* Kapelusz też jest bardzo stylowy, jest w odcieniach lata. Narzutka też całkiem fajna, a torba bomba. Super rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna torba plażowa, w moich ulubionych kolorach. Kapelusz jest super, bardzo mi się podoba. Narzutka jest świetna na plażę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super lista. Chusta jest niesamowita, ma śliczne wzory. Taka narzutka by mi się przydała. Kapelusz jest bardzo ładny, podobny do mojego. Torba trochę nie w moich kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne przydatne rzeczy ....torba swietna ;) kolory jak na lato świetny post

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo super lista :) Mega podoba nam się ta narzuta ! <3 Jest klimatyczna i bardzo ładna :3 Ta chusta przydałaby się nam na plaże :) Współpracujemy z Banggood, więc może coś z rzeczy przedstawionych przez ciebie zamówimy ^^ Super wpis. Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie widziałam takiej chusty ale fajny pomysł a ja co roku jeżdżę na plaże więc może pomyśle.... fajny blog, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie torby plażowe, które obecnie nosi się nie tylko na plaże :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. plażaaaa taaaaaaaaaaak

    http://variousss.blogspot.com ZAPRASZAM DO SIEBIE:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Narzutka i kocyk sa idealne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna jest ta torba :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym:
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. narzutki sa fajne, lecz wole recznik

    OdpowiedzUsuń
  20. Poklikane. Super post, bardzo przydatny. Torba i kapelusik rządzą! <3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja akurat mieszkam w Gdyni i bardzo często jeżdżę na plaże i bywam na mieście prawie codziennie. Jednak co mogę powiedzieć to to, że na plaży praktycznie każdy leży na ręczniku haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny i przydatny post:) poklikałam i obserwuje od dawna!

    kllaudus.blogspot.com

    przyjmuje wymiane obserwacji!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny post pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://dreamblog141.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog Julia, przydatne rady i rzeczy ;)
    /Emilia z kolonii

    OdpowiedzUsuń
  25. naprawdę mega świetne rzeczy ;)
    Obserwuję Twojego bloga i mam nadzieję, że zrobisz to samo :)
    Mój blog-zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, chusty są przepiękne. Marzy mi się o takiej. *.*
    Inne rzeczy bardzo przydatne na plażę. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaproponowałaś nam bardzo praktyczne rzeczy nad morze. Torba mi się bardzo spodobała, jest w moich kolorach. Kapelusz jest totalnie numerem 1. Ma świetną letnią kolorystykę. Generalnie super post! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja z tych rzeczy zdecydowanie wybieram narzutkę. Nie wyobrażam sobie dnia na plaży bez tego ciuszka. Weszłam na stronkę i mają bardzo efektowne barwy, także zastanowię się nad kupnem. ;)

    Pozdrawiam, Ala :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna narzutka, sama chciałabym taką mieć😃
    https://evalinecat.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Torba i narzutka sa po prostu swietne! Od dawna poluje na taka narzutke wiec jesli nie znajde podobnej w jakims sklepie u mnie to moze sie skusze na zamowienie z tego sklepu! :)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  31. Torba jest genialna *-* Już nawet wiem z czym bym ją połączyła :33
    może obs z aobs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :) Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny przegląd, bardzo lubię ten sklep :) poklikałam, mogę Cię prosiuć o to samo u mnie? Bede bardzo wdzięczna :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana obserwuję twojego bloga może mały rewanżyk będzie mi bardzo miło :)
    Zapraszam do mnie na snapa : nikukaa969 wybrałaś świetne rzeczy trochę , poklikałam najbardziej przypadła mi do gustu właśnie ta chusteczka na plażę.

    64.06

    61.71

    31.17
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne rzeczy wybrałaś :) Najlepsza moim zdaniem jest ta torba.
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajny, wakacyjny must have :)
    torba wakacyjna jest świetna, a taka chusta to przeuroczy zamiennik koca czy ręcznika *.*
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zapomniałam dopisać, że oczywiście poklikane ;D powodzenia we współpracy ♥

      Usuń
  36. Świetne rzeczy, poklikałam we wszystkie linki.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna jest ta narzutka! *.* Ogólnie bardzo fajne rzezy wybrałaś ^.^
    Oczywiście poklikane :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ładne rzeczy :)
    poklikałam
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne rzeczy ;) oczywiście kliknęłam ;* Tobie również udanych wakacji ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne rzeczy! oczywiście kliknięte ;)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. super rzeczy kliknęłam mogę liczyć na to samo z góry dziękuje
    http://www.banggood.com/Structured-Bright-Wet-Neoprene-Bikini-Sexy-Triangle-Swimsuit-For-Women-p-978960.html?utm_source=sns&utm_medium=redid&utm_campaign=paolciapolcia16&utm_content=chelsea

    OdpowiedzUsuń
  42. Torebka i narzutka są piękne :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie cudne rzeczy :D A chusty prześliczne kolory ;)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)Może wspólna obserwacja? Jeśli tak daj znać na moim blogu :D
    http://paulinablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Narzutka jest śliczna ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. te narzutki i chusty są świetne!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  46. wszystkie twoje propozycje idealnie wpasowuja sie w moje gusta ;3
    moze wspolna obserwacja? daj znac <3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  47. Szkoda, że dopiero teraz wpadłam na ten post ;c
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  48. Całkiem przydatny post :D
    Chusty są naprawdę fajne :)

    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny zamiennik koca. Przydałaby się taka chusta ma basen odkryty. Rzeczy ogólnie mi się podobają ;)

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. świetna chusta na plaże :)
    zapraszam na NOWY POST i do obserwacji! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten okrągły ręcznik/chusta jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne rzeczy (i bardzo przydatne, ta chusta mnie zauroczyła).

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny blog <3
    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Wspólna obserwacja? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Matthew 4:17 Repent, for The Kingdom of Heaven has come near. Matthew 18:11 For The Son of Man has come to save that which was lost.

    OdpowiedzUsuń
  55. Przepiękne są te chusty! Świetne rozwiązanie, że też o nich nie wiedzialam

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo podobają mi się te chusty, świetny blog. Zapraszam również do mnie: https://www.fryzomania.pl/category/maszynki-do-golenia-na-zyletki Może znajdziesz coś dla siebie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! <3
Jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj :)